Färdig!!!

Nu är min "lilla" chokladminion färdig! Vad tycks? Gjord med spansk choklad och är helt ätbar. Mums.
  Såhär blev slutresultatet: 










Annika M Sriwanna

Men så duktig! :D supercool!

Svar: Tack!:)
.

Malin

Men gud, det är ju helt otroligt! Är ALLT choklad? :D

Svar: Endast en klump aluminiumfolie i kroppen för att figuren inte ska bli alltför tung. Annars är allt resterande choklad. :)
.

Elin

Helt otroligt bra gjort, så snygg att vi var tvungna att lägga upp den på startsidan :-)

Svar: Vad härligt att ni tyckte de :D
.

Sophie Eriksson

Jättesöt! Va coolt :)

Jenny Nyström

Den är helt underbar! =)

norrbotten emmish

men shit va coolt =)
/ha en skön onsdag

Mina

Imponerande

Så söt min dotter skulle ha blivit över förtjust. Hon älskar Minionerna

Heidi

Hej, vad skicklig du är. Den ser fantastisk ut. :)

Amanda

Alltså kan vara bland det coolaste jag sett någonsin.. :)

I run for Chocolate

Men oj, vilken skapelse :)
En sån hade jag gärna beställt av dig!
Inte till mig själv men till min dotter.
Jag äter inga bakverk eller godis just nu, men får njuta av din blogg istället.

Svar: Åh, tack så mycket!
.

MYLLENBERG - finalist i Top Model Worldwide

Men wow, vilken skapelse. Så snyggt gjort!

Svar: Tack ska du ha!:)
.

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fin blev den ^^

Svar: Tack!:D
.

Denise - Nybliven 2barnsmamma!

Wow! grymt!

Petra

SÅ häftig!! Och den ser ruskigt god ut! :D

Petra

SÅ häftig!! Och den ser ruskigt god ut! :D

helenaforsmark.blogg.se

Vilken cool tårta :)

Amanda

Vilken skapelse!! :D

Hilda

Den snyggste miniontårtan jag har sett!! :D

MATILDESIGN

Wow! Vilken häftig tårta! Du är verkligen duktig på att baka :D

Elin

Wow åh va söt :D

Wilmis

Snyggaste jag sett, ofattbart skickligt gjort! ;)

Rockahappy - Konst & Styling

Wow, vad häftig! Vågar man äta utav den :-p

rememberthiis.blogg.se

Häftigt !!

Linnéa Pyrrö

NEJ sikken fin! Haha älskar dessa minionis

Mjolkfriabakverk

Åh du är så duktig! Ser fantastiskt ut och smakar säkert ljuvligt!

Elisabeth - elisabethia.blogg.se

Åh så fin!

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Woow, så fab!

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så himla fin

Svar: Tack ska du ha!😊
Kajsa Johansson