Cake it away 2015

 
När det hålls tävlingar på olika ställen så har jag svårt att hålla mig borta. Och denna gången räckte det inte att tävla med ett bidrag, nej. Jag är med i denna tävling med hela 7 (!!!) bakverk. De bakverk som får flest röster går vidare till semifinal. Här nedanför bilden finner ni länkarna till mina bidrag om ni känner för att rösta. 
Rösta på Minion cupcake HÄR:
Rösta på Ambulanstårtan HÄR:
Rösta på Chokladtårtan HÄR:
Rösta på Jordgubbsmoussetårtan HÄR:
Rösta på rulltårtan HÄR:
Rösta på Muffinsbakelserna HÄR:
 
 
Eller varför inte lägga in ditt egna recept och tävla HÄR:
 
 
Tack så mycket för alla röster, det betyder verkligen jättemycket. Är du också med i tävlingen? Kommenterna nedanför isåfall så lovar jag att rösta på ditt bidrag.
 
Lycka till, 
 
Kajsa
cake it away - cakeitaway 2015 - elvafika - rösta - vote
coffeeandcupcake.blogg.se

Jag röstade precis på din chokladtårta :) jag är oxå med i tävlingen men bilderna har inte kommit upp på sidan än :)

Svar: Tack så mycket! Okej, då ska jag rösta på ditt bidrag!! :)
.

Andrei

Åhh herregud vad sugen jag blev nu, tänk vad bilder kan göra med ens hjärna :)

Jag ser att du verkligen satsar hårt för lyckas med din blogg, om du vill ha fler tips för att kunna ta det sista steget så får du gärna titta in på min blogg, www.bloggtipset.se , där finns en himla massa tips för att lyckas :)

Ha det gott och glad påsk önskar jag :)