Vinn presentkort!

 
 
 Tävlingen är avslutad.
 
Då var det dags för en liten mini-tävling här på bloggen. Det är ett presentkort på skickatårta.se på 100 kr som står på spel. Där kan du beställa ex en tårta till dig själv eller till någon annan och den bakas då på ett lokalt konditori.
 En liten film om hur det hela går till:
 
 
 
Allt du behöver göra för att vara med är att följa mig på min instagramsida eller på min facebooksida. 
När du gjort det så lämnar du en kommentar på detta inlägg där du skriver ditt namn och din epost. Det går också bra att skicka ett mejl till [email protected] om du hellre vill det. 
 
 
HÄR finns jag på facebook
 
HÄR finns jag på Instagram
 
 
Vinnarna utses Måndag den 2 Februari kl 16:00. Vinnaren utses genom lottning.
 
Tävlingen är avslutad.
 
Lycka till!
 
Kajsa
tävling
Anonym

anna grönskog, [email protected] :)

Jessica

[email protected]. Följer dig o hoppas på tur

Robex Lundgren

fin blogg

Anonym

Monika Svensson - [email protected]

Frida Elmgren

Hej hej!

Ååååh vilken smarrig tävling du har, klart jag är med i denna :D
Jag följer på facebook i namnet Frida Elmgren

Håller nu tummarna och önskar dig en fortsatt härlig vecka!
Hälsningar [email protected]

Linn Johansson

...

Marianne petersson

du är bäst ;)

Wilma

Wilma Johansson [email protected]

Anna Lundqvist

Klart jag är med. Gillar på Facebook Anna Lundqvist o följer sedan tidigare på insta hillevianna70. Nu håller jag tummarna för en tårta till dotterns födelsedag den 16 febr

sandra :)

Sandra Svensson, [email protected]

coffeeandcupcake.blogg.se

Följer dig på insta :)
Ida Einarsson [email protected]