God Jul.

 
 
 
 
Nu är det dags för mig att tacka för alla fina bakbloggar som medverkat i min kalender. Oj så mycket gott jag har hittat på alla dessa 23 bloggar. Och vilken inspiration jag fått! För att få en sammanfattning på bloggarna som medverkat i kalendern så har jag gjort en länklista.
 
Här har vi hela gänget:
 
1. Sweetandsimple
2. Pernillassweetcake
3. Sweetsweettreat
4. Coffeeandcupcake
5. Baakochmaat
6. Glutenfriagodsaker
7. Smulansbakblogg
8. Wonderfulbaking
9. Matildalagar
10. Systrarnasdrömmar
11. Daxforfika
12. Ericasmeny
13. Jultiden
14. Sarasbakoblandat
15. Anniessmarriga
16. Elinsbakficka
17. Urminkokbok
18. Dromkaka
19. Arstidsboden
20. Matildaskafferep
21. Bunsandbreads
22. Chokladsockerkaka
23. Bakfrossa
 
Här har vi alla 23 bakverk som jag har samlat på mig under december månad:
 
 
 
Tack till alla som ville vara med och GOD JUL på er!
 
Kajsa